vad ska man göra?

Fattar ingenting, ens föräldrar brukar väll stötta sina barn va ? eller har jag helt fattat fel ?  Har också hört att man måste ha drömmar för att kunna uppnå något? Jag har en dröm, men vad får man höra? " ha inte så stora drömmar josefin "   VAD FAN SKA MAN GÖRA DÅ?    Lika bra att lägga sig och sova och aldrig mer vakna... 

varför just JAG?    

http://www.youtube.com/watch?v=EWvnrTUtbNo


Förlåt förlåt förlåt för allt jag gjort, eller borde ha gjort. Förlåt Förlåt Förlåt för allt jag sagt.



nu ska jag gå och försöka komma på vad jag ska ta mig till. Önskar att en luftballong kunde komma och hämta mig och flyga mig så långt bort man kan komma !!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback