tråkig fredag.

ligger här nere på mitt rum i min sköna säng, skit tråkigt, alla är ute men här ligger jag. Tomt är det också... vill ha dig här ju ;P men ja får väll krama kudden inatt !
Idag har det varit fullt upp. dagen började med att Carro och jag gick ut på en promenix med vovvsingarna, skönt vare ! sen hem å duscha, hämta brorsan på skolan och sen bar det av till romme. Trevligt.
och kvällen har spenderats med mamma och spelat skipbo. haha , askul faktiskt :) dock inte när ja bara förlorar... :(  och nu ligger ja här och funderar på vad jag ska göra, kanske dra ut i vildmarken och studera ugglor,älgar? eller någon liknande ras....?? har iallafall skit tråkigt. Får väll fördriva tiden med att lyssna igenom en gammal bränd skiva ja hitta som tydligen var min, hitills har det bara varit good songs :)

Imorgon blire att börja dagen med en promenix, om det inte regnar. I värsta fall får det bli motionscykeln nere i källaren. Sen blire film mys med en person som jag tycker mycket om :) wiiiie.

OCH, idag får ni inte se nån video ;) HAHAHAH !


P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback