skitväder

nu har det börjat regna :( och imorgon ska de bli snöööööö (?!?!?!?!)  det får inte vara sant.
Idag har jag varit ute och krattat åt mamsen, igår med. JAg har ONT överallt. skulle verkligen behöva en helkroppsmassage nu, så ont gör det :( Kanske sötnosen ställer upp? ;) Den diskussionen har ju tagits upp några gånger . så varför inte ? ;)

Vad händer imon?
Ska iaf till Romme imorgon, sen får vi se. myskväll kanske ? eller ut?  ska fundera på saken. Ska iaf vara nykter till sista april !! ;)


nu ska jag gå och värma min sköna vetekudde som luktar popcorn när jag haft den i micron, funderar på om jag har den inne för länge? men jag ÄLSKAR VÄRME!!!!


PUSSSSS


Kommentarer

Postat av: moa

Hej hej! Jag är medlem på ett viktcenter som heter xtravaganza. Gå in och kika på deras hemsida www.xtravaganza.se

Hur går det för dig med cambridge?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback