sent

haft fullt upp idag. bakat bullar,krattat,kört bil, träffat underbara människor & spelat en hel del skipbo med mamma :) skönt att få lite egentid med henne ibland, det behövs verkligen.
Har vart hemma hela helgen nu, även om jag haft myror i benen vid vissa tillfällen har det varit as skönt att vakna upp pigg och alert !!! :) ska nog fortsätta med det, men just nu laddar jag till sista april.

nu ska jag lägga mig på soffan och kolla om de e nå bra på tvn, annars drar jag täcket över huvudet och försöker somna. Justja, skulle ju kanske byta några ord med Alex. Heahea.   najZ ;)

skullle träffat NAttisbaby idag också, men de hann jag ju inte :( så vi ska ses på måndag ! :)


på tisdag åker klassen till Stockhol också, på matmässa^^ , blir det kul? eller kommer de´t suga? ah man vet aldrig. hoppas att rätt folk åker med bara så blire nog bra :)




jag och nattis ;)





P U S S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback