ört te?

Nyss druckit en kopp ört te som tydligen ska vara avslappnande. Gott var det iaf inte... :(   Nu har jag nyss krypigt ner i min mysiga säng :)    idag har jag varit på stan, träffade Moa,Nathalie,Emma och Johanna, satt i solen ett tag och stekte vid kyrkan sen drog jag,moa och nathalie till gallerian sen åkte moa å jobbade. (JAG VILL OCKSÅ HA JOBB!!!) . jaja, sen blev det bara jag & min underbara kvar, vi kikade på massor av solbrillor, hittade ett par as snygga skor också, som min underbara mamma ska köpa till mig och sen chillade vi i solen tills min buss gick hem. underbar dag måste jag säga!  Dessvärre ska jag ta en promenix när jag vaknar imorgon som jag verkligen har tvingat mig till. måste ju bli snygg till sommaren ;)

slänger upp lite bilder från idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback