en förjävlig dag rent utsagt!

Helgen har varit både bra och mindre bra.. Har iallafall varit med Claes.    och idag har jag varit hos mina släktingar och hälsat på, MYS. saknar gamla tider:(   Menmen, livet går ju som sagt vidare:/

Hur mår jag idag .....? jag mår PISS. ingen bra dag alls. vill bara gömma mig under täcket & försvinna! men som tur har jag min underbara kusin som finns ! TACK <3    

imon ska ja börja tunna ur mig själv.... tre veckor ren kur. kommer ja klara de? JAG SKA ! 

nu ska ja lägga mig å kolla på tv. håller på å ser på wallander, men det är ju dom dära jävla nyheterna jämt!!!!! blä!


Förövrigt: mitt liv är ett helvete.   

nu ska ja dra, TJA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback