god morgon ?

haha . vet inte om man kan säga gid morgon längre. men nu är jag iaf vaken =) somnade vid halv 5 imorse så jag har inte fått så många timmars sömn, menmen. vaknade av att tvn stod på, & det är The Hills maratonMTV nu, så mys och såå bra. Men tyvärr så får jag iunte ligga kvar i min sköna säng och titta på det. eller får &får... jag har inte tid ! :) jag ska hoppa in i en varm dusch sen fixa mig. för Jennifer är på väg till Borlänge. Vi ska ta en runda på Kupolen och kanske ta en fika och en rejäl pratstund? Eftersom hon har flyttat till Stockholm så hinner vi inte ses osv så mycket längre:/ vilket jag tycker är jätte synd för hon är min bästa barndomskompis!  Jag funderar på vem av mina grannar det är som spelar musik på högsta volym och högsta bas? hummm. får slå på min och överrösta dom (var det rätt ord?)
 

ajja måste skynda mig nu! skriver mer sen:)    Puss!


Kommentarer

Postat av: jennifer

sv: haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback