boring.

sitter här i min ensamhet på Bullermyren, tänker på Andy som är på Öland utan mig & snart börjar CSI Miami - greejt.

Syster med familj åkte till Kalmar idag:( men jag har ju sån tur att dom kommer tillbaka till oss nästa vecka!
I helgen har haf varit hemma hos mami, känns att det kan behövas ibland, Bara för att jag vill bo själv betyder det inte att jag vill komma ifrån familjen, Jag vill kunna ta hand om mig själv. Måste erkänna att jag faktiskt saknar Rupstjärn ibland, tro det eller ej, men så är det. Att känna att någon tar hand om en är underbart. <3 fasst dagen slutade väll inte så bra. menmen.

Jag saknar nathalie, hur mycket som hellst, hon lämnade mig här hemma när hon & moa tog tåget till Västervik. :( men som tur är kommer hon ju snart hem igen., då ska vi träffas hur mycket som hellst !

Käkat alledes för mycket godis idag så att jag mår illa som en gris!!!!!!!

nej nu ska jag kika på CSI sen sova, Skriver mer imon (: puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback